mandag 24. november 2014

Slutten av November.

Huff som tiden flyr.

Så er det snart desember og masse julelys blir tent i mange hjem. Kan ikke si at jeg har den følelsen ennå. 
Selv om jeg vasker vinduene og får opp julegardinene...... 
Ja ja er vel bare sånn når man føler mer våren en vinter.....


Menn siden man skal på julemesse til helgen er det vel bare og fine fram ting som er laget i sommer og sånt og komme seg i julestemning :-)
Har jo noe da :-)





Og masse til som må komme fram i fra hjemmestedet sitt :-/
Gleder meg til og treffe masse hyggelig folk da :-)

Men innimellom alt dette så har jeg og min datter veldige fine turer på våres hester :-)


Det er balsam detta  :-) Ut i skog å mark. 

Nei får vel komme meg tilbake til vinduene vel .Er jage meg farger ut etter at jeg vasket dem. Trudde det bare var grått ute jeg....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar