onsdag 9. mai 2018

Tøy


Reparere.

Kvaliteten på tøyet i dag er ikke bestandig det beste.
Lettere å kaste en å reparere på det. Prisen er jo ikke så ille sir man, men er det noe vits i å kaste et plagg går and å reparere. 
Jeg har begynt å prøve meg litt på å reparere disse plaggene.


Her var det dårlig søm i en helt ny joggebukse. 
Greit den var på tilbud, men sømmene bør jo være hele.
Kunne jo byttet, men det koster jo å kjøre også.
Så en søm ble det og buksa er i bruk. 

Å så er det dette med ny symaskin da...
Er ikke greit når det er masse nye ting jeg ikke har vært borti.
Men så moro. Sitter og leser og prøver meg fram.


Så er det dette med plagg man blir glad i og som man sliter ut stoffet på.
Har en ridebukse som har blitt slitt i stoffet å som ikke er så moro å bruke lenger.


Så da prøver vi å lappe litt her å.


Så nå kan jeg bruke denne buksen lenger også. 
Så nå er det bare å ta på seg go buksen og ut med hesten igjen.

 Blir det nok mer regneoperasjoner en kast her i huset nå. :-)

Å prøve å sy helt nye plagg også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar