søndag 14. mai 2017

Vår :-)


Glede.

Hadde aldri trudd at disse 8 ukene med gips skulle gå så fort.
Har nå bare en uke igjen. 
Har slitet litt med gipsen som jeg hadde på. så måtte ned og bytte igjen i går.....
Heldig vis gjorte jeg det,. for det gnagde......
Men nå er det bare å se fram til å få den av...
Å mye strikking har det blitt. Marius genser til barnebarnet :-)
Er bare å montere igjen.

Så kommer det et nytt barnebarn til høsten som man kan begynne p strikke litt til også. Vet det kommer en gutt :-)
Så det er bestilt dresser til den.
Ellers ser livet mye lyser ut nå. Endelig :-)

Masse bilder komme av strikking og vårblomstene minne.
Har fått luket de fram når det var litt pen vær her. 

Å gleder meg til å være ut mer hos hestene også. De har fått gått litt på beite nå om dagen. Men så klart inne om natten :-)
Heldig jeg som har en man som stiller opp for meg  <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar