torsdag 27. april 2017

Kjedelig

Nå man har gips i flere uker!

Ja ja nå har det gått noen uker med denne gipsen på. Eller det er den 3 jeg har til nå da :-/
Den første gipsen var av den gamle dags typen. Tung og fæl.



Neste gips som kom på etter 2 uke ble fargerik og fin. Barnebarnet som bestemte fargen.


Så gikk det en uke til og måtte bytte igjen. Nå var det datteren som bestemt farge.
Og denne har jeg ennå. Ca 4 uker til :-/



Men har ikke ligger på latsiden for det. Har strikket ferdig gubben sin genser.
Som jeg ble veldig fornøyd med.



Så begynte jeg på genseren som sønnen våres hadde bestilt for lenge siden. Den kviet jeg meg litt til. For den er strikket i halvpatent. 25 nøster med Nepal gikk med til den. Ble veldig fornøyd med denne også. Spesielt halsen.
Begge genseren er strikket med Nepal.


Å det siste prosjektet jeg driver med nå. Er babyteppe til det nye barnebarnet som kommer i oktober.



Så jeg får jo tiden til å gå litt om dagen for det da.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar