mandag 20. januar 2014

Nytt år 2014



Ja ja så er vi kommet godt i gang med det nye året. Det er vel å begynne med blanke ark å se hva dette året vil bringe. 
Håper på masse tide med venner og familien. :-)
Så vil det bli noen fine truer med hestene og trening med hundene så de er klar for en ny jakt sesong til høsten.



Så håper jeg og få laget opp ting til julemessen. Strikke og hekle. Får se hva man får fram av det.
Så er det et nytt prosjekt siden jeg har fått meg rokk. Må jo da prøve å lage egent garn da :-)
Ulla er jo på gården så det skal jo ikke være noe sak å få tak i. Eller har ei venninne som driver med pels sau :-) 


Dette er bordet som jeg hadde sammen med Karina Tuva. God venninne :-) 
Ellers er det vel mye å se fram til håper jeg. 
Er jo i vinter dele nå så da er blir det jo mye inne tid. Så å holde på med noe håndarbeid på kvelden mens man sitter og ser på tv blir det nok noen timer med.
Holder på og lese en veldig bra serie nå som jeg kan anbefale.  Årringer skrevet av Yvonne Andersen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar