torsdag 24. oktober 2013

I det kreative hjørnet i dag :-)

Torsdag og en fin dag. Regner ikke men blåser litt, men hva gjør vel det når det er bare og kle på seg :-)
Dagen har startet veldig rolig. Satt ut hestene og foret dem. Så var det og gjøre ferdig stallen til i kveld, og mens jeg gikk der og holdt på fikke jeg noen lyse ideer :-D
Så da jeg kom inn var det bare og sette i gang.......



Så da har jeg begynt og det blir spennende og se hva det blir ut av dette.
Så nå synes jeg at jeg fortjener litt kaffe siden alle glassene er blitt ferdige :-)


Så da er det bare og kose seg med litt kaffe før man skal gjøre litt husarbeid også.... 
Ikke likke moro, men får ikke gjort noe med glassene før de er tørre. 
Så da er det bare og følge med.
Bilder kommer bare de blir ferdige :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar