Så er det lørdag igjen. Ukene bare flyr av sted.
Januar er også snart ferdig. Nærmer sommeren blir det nå. .-)
Vi skal nå ha barenebare hos oss i 15 dager siden moren skal på tur. Håper det blir noe mer snø så vi kan komme oss ut og ake. Han skal være i barehagen om dagen. Så skal vi kose oss resten av tiden sammen. :-)
I dag har vi bare vært inne å koset oss.
Var veldig spent når Nicolai kom om tor. Han hadde jo ikke sett hunden vi har nå...
Det gikk så fint så.
Nicolai er veldig glad i dyr, og han er snill med dem også.
Så å kose seg i sofaen sammen det er godt. :-)
lørdag 28. januar 2012
onsdag 25. januar 2012
Lykkelige gutter.
Var deilig å komme ut i det fine vinter været.
Har det moro nå.
Er jo så godt å komme ut og det er pent vær. Må jo leke litt da.
Så var det å spise høyet. Har jo spist kraftfôret inne. Så nå er det bare å kose oss.
tirsdag 24. januar 2012
Litt om dyra på gården.
Har gått en tid uten at det har kommet inn noen ord eller bilder på denne bloggen.
Skal prøve å bli litt flinkere.
Nå har vi vært og hentet en ny hund. Ei jente på 11 måneder. Basset blanding.
Madde og jeg var å hente ho i søn den 15.01.12.
Vi kjørte hjemme fra kl.06.15. Da gikk turen til Kristiansand dyrepart. Der skulle vi møtte han som vi fikk ho av. Han hadde også kjørt langt. Nesten i fra Stavanger.
Vi fikk pakket inn alt vi fikk med til ho. 2 bur og en pose med masse ting i.
Så bar den hjem over igjen. Var hjemme ca. 16.30. Gikk veldig bra med 2 stopper. Måtte jo kose oss også. Er en veldig koselig og artig hund. Så etter at ho har vært her over en uke begynner ho å bli husvarm.
Lady
Så nå har vi 1 hund, 2 hester, 1 ilder, 2 marsvin som er gutten til dattera i huset sinne. :-)
Så kommer det 2 katter som er naboen sinne og holder stallen og ute nesten tomt for mus. :-)
Så er det alle fuglene ute som vi forrer.
Så da har vi døpt gården vi bor på Kjenner Zoo. :-)
Sid
Sylvani
Taycane
Her er noen bilder av dyra på gården. :-)
onsdag 16. november 2011
Bilder :-)
Her er det noen bilder av dyra og noe nnet også. :-)
Detta er ilderen til Madde.
Sylvani min hest.
Taycane Madde sin.
Gutta koser seg med maten.
Vannet rett ved der vi bor. Står i hagen å tar bilde.
16 november å det er en blomst på plennen.
Her er det også noen som ikke er klar for vinteren.
Detta er ilderen til Madde.
Sylvani min hest.
Taycane Madde sin.
Gutta koser seg med maten.
Vannet rett ved der vi bor. Står i hagen å tar bilde.
16 november å det er en blomst på plennen.
Her er det også noen som ikke er klar for vinteren.
fredag 4. november 2011
Nicolai
Så er det fredag og vi har vært og hentet barnebarnet i barnehaven. Han er like gled når vi kommer. Å det er så koseligt. Komme løpende mot oss.
Han skal være hos oss i helgen.
Her er bestefar og Nicolai godt i gang å leke etter middagen. :-)
Så er det godt å sitte og kose seg etter en dusj. :-)
Her er det en som må bare undersøke lekene etter at han som eier dem har sovnet.
Ilderen til dateren i huset. :-)
Han skal være hos oss i helgen.
Her er bestefar og Nicolai godt i gang å leke etter middagen. :-)
Så er det godt å sitte og kose seg etter en dusj. :-)
Her er det en som må bare undersøke lekene etter at han som eier dem har sovnet.
Ilderen til dateren i huset. :-)
onsdag 2. november 2011
Pulsvarmere.
Har laget noen pulsvarmere. Synnes de ble ganske fine selv.
Er det noen som har lyst på. Lager jeg på bestilling. Det er bare å si farge og str. :-)
Er det noe av det andre jeg har lagt ut som er til interesse så bare si i fra.
Har fått bestilling på 4 sett lys etter at jeg la ut bildene. :-)
Dem er i første bloggen.
tirsdag 1. november 2011
Restegarn.
Så ble det noen timer med heklenålen i går å.
Hadde noe restegarn å se hva det ble.
Opptenningsbøtta fikk pynt. Blir fint til jul den. :-)
Penere å sette denne fram synnes jeg.
Har flere ting som jeg prøver på å. Så det er bare å følge med..... :-)
Hadde noe restegarn å se hva det ble.
Opptenningsbøtta fikk pynt. Blir fint til jul den. :-)
Penere å sette denne fram synnes jeg.
Har flere ting som jeg prøver på å. Så det er bare å følge med..... :-)
Abonner på:
Innlegg (Atom)